tisdag 17 januari 2012

Grönt är skönt?



Jag har aldrig gillat gräsgrönt men i en iver till förändring och att hitta en könsneutral färg till en flicka och pojke så gav jag mig på att försöka denna färg. Det är främst tjejerna som störtgillar detta!


Stora tjejen har pysslat ihop en prydnadshylla av gamla tapeter! Den hänger nu i syskonens lekrum. När jag  försökte piffa i hennes rum så sa hon " Nej mamma, inte fler saker i mitt rum, det blir för mycket!" Hon gillar avskalat.....när hon städar brukar hon skänka bort alla leksaker till syskonen och packar ihop fina prydnadssaker i lådor......

1 kommentar:

  1. duktig kicka!
    jättefint m gönt. gillar själv pasteller i vanliga fall. blev galet kär i ett svartlekrum!
    har inte haft en tanke på ngt dyl! men det är jättefint! det är så härligt med alla fina människor som har lite annat synsätt än just en själv. så man kan se ngt med nya ögon.
    jag blir glad innombords!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!