fredag 21 december 2012

Äntligen jullov!

Nu har hon alltså gått på sitt första riktiga jullov
och så skönt det är tycker hon

Jag har också gått på jullov från idag
och har sagt god jul till "mina barn" som jag träffar på jobbet 
fått varma jullkramar som känns ändå in i själen
hoppas att de också får 
en så god jul som de kan få 
inte alla barn har den perfekta familjen
med föräldrar som orkar med att vara föräldrar
....jag tänker på derm i alla fall...



Nu hoppas jag på ett lugnt och skönt lov
lite lagom mycket mat, släktingar och programpunkter
det är ju lika skönt att bara sitta i soffan med en julklappsbok

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Jag satt precis och kände att jag borde ha ändrat den nu, den är ju inte rätt för säsongen... :)

      Radera
  2. Önskar dig allt det där för din ledighet! Njut!
    kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!