onsdag 10 augusti 2011

Nymålat i vardagsrummet

Impulsiv som jag då och då fick jag ett ryck den sista veckan innan makens semester och målade om i vardagsrummet, som om vi inte har tillräckligt med projekt i huset....




O bara suckade när jag sa att jag hade köpt färg till väggarna, och tyckte att vi väl hade annat att göra.....förnuftig som han är.  Jag berättade i alla fall att jag hade köpt färg. Först hade jag tänkt att helt enkelt bara börja måla för att slippa invändningar.....
Men det var faktiskt inte så jobbigt eftersom vi slapp allt underarbetet utan kunde slänga på lite ny färg på väggarna.

1 kommentar:

  1. Hm jag skrev en lång kommentar i explore, glömde att det bara går med Firefox. Jo som sagt var tycker vi att det blev jättefint .... som taget ur en designtidning. Bullarna ser goda ut. Vi ska dricka kaffe nu och sedan motionscykla en sväng. Jag jobbar med kursen.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!