fredag 28 mars 2014

Nu är det väl snart dags!

Första dagen idag av ledighet
och det känns konstigt
att inte få gå till jobbet och sällskapa med de andra
och frågan kommer vad jag ska göra nu
En viss rastlöshet kommer redan trots att jag även bär på en stor trötthet och inte orkar dra igång något projekt.

Nu är det väl ändå snart dags?
Känns som om magen är helt färdigjäst i alla fall....
men det där med förlossning känns faktiskt lika skrämmande som de tre tidigare gångerna
det blir liksom aldrig på rutin.

Ska fånga det soliga vårvädret med de små nu, i en långsam och kort promenad!

5 kommentarer:

  1. Sprickfärdig är ett ord som kommer för mig när jag ser bilden av dig - en mycket vacker gravid kvinna. Min dotter ser ungefär likadan ut och hennes tid gick ut i fredags. Lycka till med förlossningen och den ny bäbisen.

    SvaraRadera
  2. Åh! Lycka till nu! Och hoppas det går bra! (vad underbart ert nya rum är)

    SvaraRadera
  3. Rogers returned to Batman frequently after his initial run on rolex replica DETECTIVE, contributing stories to BATMAN FAMILY and other titles, including a new look at the Dark Knight beginnings in SECRET ORIGINS. In the rolex submariner replica 1980s, Rogers began working for Eclipse Comics, with projects including Coyote, Scorpio, the graphic novel Detectives, Inc., and his own creation, Cap louis vuitton outlet Quick and A Foozle.

    SvaraRadera
  4. Superfin mage! Förlossningar är ingenting man kan vänja sig vid. Man ska helst bara överleva. Kram Rachel

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Så nyfiken på om det har kommit ut någon liten ny granne ännu?
    Om inte lycka till inför stundande förlossning...och om det redan är klart måste vi få se det lilla pyret.
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!