torsdag 4 september 2014

Torsdagstemat på Fabriken: Favorithörna


Mitt favorithörn just nu dessa dagar är vår altan
där jag lyxigt nog får äta min frukost och förmiddagsfika tillsammans
med lilltjejen
I lugn och ro har vi suttit här och njutit av varenda sekund som de sista varma dagarna har att ge...


Den här sittplatsen är bäst under den tidiga morgontimman....


Sovrummet är egentligen ingen favoritplats men efterlängtad när kvällen kommer.
 Sömnen blir så central när man ofta är uppe på nätterna och ammar
och just nu spenderar jag så mycket tid vaken i detta rum på nätterna.
Jag har faktiskt den sista tiden börjat att göra nattens vakna stunder till ett trevligt tillfälle då 
jag lyssnar på ljudböcker via appen Storytel...






2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk altan och glasveranda!! En glasveranda är min stora husdröm. Förstår att det där är ett favorithörn. :)

    SvaraRadera
  2. Great post It took me forever to finally come across your website. Sometimes bing makes it time consuming...Cccam Server

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!