tisdag 6 september 2011

DIY (do it yourself)

















Disken ligger till sig i diskhon, kläderna väntar på att tvättas, barnen behöver snytas....och jag vill bara sticka!
Jag har som sagt börjat att sticka lite. Detta är något som jag haft lite delade upplevelser av. Minns mellanstadiet då jag ivrigt skulle sticka ett par tofflor till julklapp. Det blev inga tofflor då min syslöjdlärare repade upp min nästan färdiga toffla för jag tappat en maska alldeles i början. Då hann det inte bli några tofflor.....det blev istället en äggvärmare till min far!


Min revansch: Är det någon som har något bra mönster på enkla raggsockar?

1 kommentar:

  1. Hej söta du!!!
    Klart du kan ,,just marokanskt tycker jag är jättesnyggt att blanda in. Sen ska man ha allt man tycker om det är då det blir en personlig härlig stil=)))
    KRAAAAM johanna vintage

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!