torsdag 29 september 2011

Moodboard

Mitt bidrag til "Fabriken":
Jag har ett moodbard som främst handlar om idéer som jag vill spara på. Eftersom hemmet är under renovering samlar jag på vackra och smarta lösningar hela tiden. Jag vill ha det framme så jag kan gå och fundera på bilderna och känna in. Samlar även på bilder på möbler, färger och textilier. När man samlar på bilder så upptäcker man efter ett tag att man återkommer till samma färgskalor och material om och om igen.....vitt, svart, dova pasteller, blått och metall.

inspiration till vår veranda som vi nu sitter och skissar på........

inbyggda bokhyllor som vi önskat till lekrum.......

mitt i vardagsrummet pryder det.....jag gillar att det får inspirera en hela tiden där man är.....färger och stil blir man påmind av. Bilderna får bytas ut ständigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!