onsdag 12 oktober 2011

PYSSEL och det här med att montera hyllor.....


Tjejen hemma är överlycklig över detta fina pyssel från Mokkasin med 12 olika djur och japanska flickor. Jag med, jag älskar ju att pyssla. Jag fick i alla fall den finaste till min hylla, rådjuret.




De sitter så fint på hennes hylla. Men hon har redan hunnit montera ned och upp dem igen tre gånger.
Appropå hyllorna. Jag tänkte att jag skulle kunna sätta upp dessa själv. Jag och skruvdragare har aldrig varit vänner men jag menar hur svårt kan det vara????
Mannen tog fram skruvdragare med rätt bit och skruvar...ja, jag mätte och mätte, och svettades och tog i för allt i Småland men inte blev det rakt. Efter ett antal extra hål hängde de fortfarande snett och skruvarna var sönderborrade.....
När han kom hem fick han göra detta, som jag kämpat med, gjort på några sekunder!!!
Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!