måndag 27 februari 2012



 
GLASVERANDAN


Jag ville ju möta våren i en soffa på glasverandan. Jag anser att det är en ren nödvändighet. Skippar hellre mitt sovrum....för min veranda.....

Det är inte så lätt faktiskt att planera ett utbygge. Vi har nu skissat av och till i ett år. Jag trodde redan förra sommaren att vi skulle starta detta bygge. Sedan bestämde vi att planera ordentligt och skaffa arkitekt och snickare lagom till våren......ja och nu är den här snart....våren alltså....men inga snickare. 
Fördelen med tiden som går är ju mognadsprocessen...man hinner fundera ett antal varv, och det har vi verkligen gjort. Vi har hunnit ändra utseende och funktion ett antal gånger. Nu är vi tillbaka där vi började...då kanske det är dags att köra på det.

1 kommentar:

  1. Hej! Älskar bilderna på din blogg och har en liten fråga, hur stort är enat hus? /alexandra

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!