fredag 17 februari 2012

HÄR FIRAS DET....


Att svärmor fyller år och vi äter goda maränger med lite choklad i á la Leila.
Grattis!



Fast jag är tydligen för fet för denna sorts fika. Treåringen frågade mig bekymrat efter badet varför jag har så tjock mage. Jag som trodde jag var smal?!
Eller man kan tro att jag har idealet "barnen i Afrika"....(mager med en sladdrig gammal mammamage...)
Träna bort magen och skapa lite muskler kanske inte vore fel, men jag har liksom inte motionerat på 15 år. 
Det fanns faktiskt en tid då jag tränade 110%, faktiskt. Det är liksom jag, allt eller inget. 
I alla fall hade jag en period som 17-18-åring då jag tränade på morgonen innan skolan och sent på nätterna i mitt rum i källaren. Med träningskläder och musik drog jag igång mitt arobicspass efter 23.  Det känns ju ännu bättre om det är en udda tid på dygnet.....
Detta brukar min svåger påminna mig om eftersom han råkade gå förbi utanför huset en natt och se mig in action....
Ja, det var tider det!

PS. Vi har ju lovat dig att visa när lillkillen äntligen kan gå...så lagom till din födelsedag:


1 kommentar:

  1. Oooooh SÅ fin blogg jag hitta här :-) jättefina bilder på superfint hem!

    trevlig helg

    kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!