tisdag 14 februari 2012

SNEEK A PEEK

Fångar stora tjejen när hon letar finkläder. Hon bär för stunden min tunika och polkagrisrandiga tights! Ber henne att klä sig i matchande kläder.....

I denna garderob finns en stor kista med utklädningskläder, halsband, hattar och fina väskor och det är oftast det mest populära att leka med när hon har vänner på besök.



Stora 6,5-åringen växer så det knakar och jag ser fram emot att vi snart kan dela samma strumpstorlek....vissa dagar gör vi det......
Hon är ständigt i behov av nya kläder medan treåringen snällt får sin systers kläder....



Stora väckarklockan från Åhléns som lillasyster också vill ha en! Lillasyster vill just för stunden vara precis som storasyster. Hon är också snuvig, törstig, hoppig, killig, arg osv som henne.....
Varenda måltid börjar treåringen med att säga atthon vill ha mycket mat för: 
-"Jag vill bli stor som E". 
Det är inte lätt att vara mellanbarn det kan man förstå.....

1 kommentar:

  1. Jättesöt väckarklocka från Åhlens, vet du vilket sorts batteri som funkar på den???

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!