söndag 4 mars 2012

Things I love





Underbara pappersklänningar och väskor från gamla kartor. Säljs av Annex.

Igår åkte vi slalom.
En timmes förberedelse; hitta alla kläder och skidor, packa matsäck osv.
En halvtimmes resa dit.
En halvtimme packa ur sig, hyra grejer, ta sig till backen.
Åktid 20 minuter. Jag hann få på mig skidorna och stakade några gånger. Sedan grät lillkillen och treåringen var hungrig.
En halvtimmes fika, lämna in grejer och packa in sig i bilen.
30 minuter hemresa.
Underbart! Maken fick som han ville i allafall......

Trevlig och solig söndag!

1 kommentar:

  1. Härligt! Tänk vilka upplevelser ni fick! Om än inte alla var positiva! Jag gillar verkligen att läsa din blogg, och tittar med stort intresse på alla bilder!
    Kram från Inger

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!