fredag 29 juni 2012

Jag bockar av en sak på min lista....
och leker lite husmor
och tar hand om bären
fast det är egentligen
äldsta tjejen som gör 
Rabarber och jordgubbsmarmelad
nästan helt själv
kul när man kan få andra att förverkliga ens idéer :)

Jag har tänkt på detta många år när rabarberna
väntat på att bli plockade men så har det aldrig blivit av
Tänk att det var så busenkelt egentligen

Jag har alltså börjat att skriva på min att göra önskelista
hade så många idéer, men när jag skrivit ett tag
blev jag trött när jag såg den långa listan
det ska ju inte bli en massa stress och krav när man nu är ledig
men det finns så mycket jag faktiskt vill göra....

4 kommentarer:

  1. Men vilken härlig blogg! Å så gott det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Oj så gott och fint det ser ut. Och vilken fin blogg jag kom in på!

    SvaraRadera
  3. Hej,

    och tack för din hälsning hos mig! Det står en heldel tips i Husmodern-tidningarna, framförallt står det mycket om fläckborttagning av alla möjliga sorter, på alla möjliga material. I varje nummer står det också förslag på veckomeny utifrån den tidens näringslära, mycket intressant och ganska olikt hur det ser ut idag!

    Vad roligt att jag hittade till din fina blogg, du tar fantastiska bilder!

    Trevlig helg!

    /Carina

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!