måndag 18 juni 2012

Jodå, det blev kalas och det blev bra...
En glad och trött tjej efter ett dubbelkalas med bästa kompisen
Det var många förberedelser och beslut som tjejerna skulle enas om
de blev faktiskt osams bara någon dag innan kalaset
allt handlade om en ny ros hon fått av mig att ha i håret
som kompisen kanske tyckte var lite för fin och gömde undan så vi inte hittade den
Vi letade och letade och frågade till slut hennes mamma....
Sent på kvällen knackade hon på 
lämnade över ett kort och en kolastrut.
På kortet stod en knackig text av en 7-åring:
" Förlåt mig E. Du är min bästa vän. Kram."
Så fint!
Jag sa till min dotter att jag minsann aldrig fått ett så fint kort!
 Jag var inte så mycket för att duka upp fest i en gympasal men det blev rätt så bra...
Vad annat ska man göra med 20 barn?


Flickorna ville ju att alla skulle komma
mest mest med tanke på alla presenter de skulle få
Så hade vi riktig skattjakt med kartbitar och en nedgrävd väska
med kombinationslås som de skulle knäcka siffrorna till.

Nu sitter jag och väntar otåligt på mitt paket till mig själv!
Nu ska det bli slut på dåliga och oskarpa bilder
hoppas jag :)





1 kommentar:

  1. Hihi, så en ros kan ställa till det! :-)
    Så roligt att du tipsat om vår blogg, tack!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!