onsdag 8 augusti 2012

Jag har alltid önskat mig en lillasyster....





Jag minns så väl när stora tjejen, 3,5, år efter lååång väntan 
äntligen fick en lillasyster
när vi kom hem från BB och
fick visa henne för storasyster

och det stora i att faktiskt få ge henne ett syskon

Nu med tre är huset ett kaos
med brottningskamper och tvister
skrik och många skratt
jag hoppas att det fortsätter så....
Idag när jag höll på bli tokig på ljudnivån och äldsta tjejen frågade om de skulle brottas 
fick jag nog och röt det värsta jag kunde hitta på för stunden :
"Nu lägger ni er på golvet allihopa och gör yoga, det är bra för nerverna!"
De tog mig bokstavligen vilket var lyckat!


Det känns så konstigt på jobbet efter en lång semester
där är så lugnt och tyst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!