lördag 25 augusti 2012

Nu sticker jag på second hand....



Börjar med skön mysfrukost framför brasan.
Sedan är det dax
att spinga iväg och leta
Jag behöver nya fynd och ny inspiration

Har fått nya förfrågningar om att använda vår sommarstuga till reportage
och jag vet inte riktigt
det är inte så att man bara kan dammsuga av och sedan är det färdigt
behövs en hel del piffning och renovering i så fall
och tid framförallt

Jag funderar på detta men ska nu kasta mig iväg på en runda
gäller ju att vara först....



4 kommentarer:

  1. Å, så härligt att få äta frukost framför kakelugnen, här får man äta framför tomma hörn..

    Ja, det gäller ju att vara först!!

    Trevlig blogg!
    /Frida

    SvaraRadera
  2. Jag vill se bilder! Spännande! Och loppis! Hurra vad kul!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Hoppas det blev många fynd och en hel del inspiration!! :))

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  4. Jättehärlig blogg jag hittat till!!!! Har du några tips på loppisar i närheten av Jönköping?
    Kram Åsa i Jönköping

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!