lördag 15 september 2012

Lillprinsen









......vill vara som sina systrar
och är gärna modell framför kameran

Vi sitter nu och försöker hitta svar på alla praktiska lösningar 
som krävs för att bygga ut vår befintliga betongtrapp till en hall
och jag blir frustrerad då jag inte vill sitta och tänka
utan faktiskt göra något nu
konkret
jag har så fruktansvärt dåligt tålamod 
samtidigt kan det ju vara bra ibland att jag är den stora pådrivaren
som bara sätter igång startskottet utan att allt är löst

få se om jag ska kunna börja idag på nå´t sätt 
så jag känner att det äntligen händer...


Ha en skön lördag utan stress och krav och andas in härlig höstluft allihopa!

Kram

1 kommentar:

  1. För er som undrar om han inte har lite för långt hår vill jag säga att jag klippte honom senare på kvällen :) Lite synd tycker jag men jag insåg att det måste nog göras!
    /Maria

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!