lördag 20 oktober 2012

Det där med tapeter.....


Jag älskar en härlig tapet
det kan ju göra hela rummet
samtidigt tycker jag det är svårt och dyrt
och tänk om det inte blir bra?
Tapeten i min äldsta dotters rum som bilden visar
och den i vårat sovrum
sa bara klick direkt
hittat i ett tidingsreportage och beställt från England.


men hu, så svårt det är att hitta rätt.......

Lördagar är mest en stress för mig
att hinna med alla planer
helst innan förmiddagskaffet
så tidigt inan frukost satte jag igång och målade över vår vackra bruna tapet i köket sedan fem år
nu är där skrikande vitt
men bara ett tag för jag insåg direkt att jag måste ha en underbart 
ny vacker tapet
När maken kom ned hördes bara en stor suck!
typ "Inte ett nytt projekt som jag måste hjälpa till med..."
han vill nämligen sitta och planera utbygget....
(intressant det där med att vi är varandras kontraster)
Nåväl, jag gjorde det alldeles själv

Kramar på er söta med era fina kommentarer!
















2 kommentarer:

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!