onsdag 17 oktober 2012

Det gula skåpet


Det har kommit in en del frågor om det gula skåpet så här kommer några svar
Skåpet är grundmålat med vit färg, vilket är behövligt för annars är det svårt att få till rätt gul kulör. 
Nordsjö färg, S 0580-Y, krävde 4:a varv!

Så skönt att bara koppla bort allt annat
att bara få komma hem och in i en bubbla
trots att det blir svårare att blogga och hinna ägna mig åt fotografering 
när det nu blir mörkare och mörkare....
hur ska det gå i decembermörkret?!
Så glad jag bli när jag ser att ni ändå tittar in i väntan
 på att ett nytt inlägg ska komma.. :)

KRAM







2 kommentarer:

  1. Det är verkligen en sån fantastiskt härlig gul färg på det där skåpet. Gilla!!

    SvaraRadera
  2. SÅ snyggt! ÅH vad jag gillar gult & speciellt om man har det väldigt vitt & svart i övrigt, som vi har:)

    Fin blogg du har!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!