lördag 27 oktober 2012

kärleken till blått....





Har lett mig att måla köket vitt förra lördagen
därefter har jakten på den perfekta tapeten varit igång
och nu denna lördagskväll
ska vi tapetsera köket i ljuv blå
    lite dramatiskt och spännande att se hur det blir
men jag har utgått från dessa underbara ljuva blå toner
på kastruller från Leilas general store
har ni inte klickat in er där rekommenderas det varmt!
Jag skulle naturligtvis ha frågat er alla därute vad ni tyckte om tapetförslaget
men nu är det ju bara att köra på när valet redan är gjort (ler)

Tapetsering en lördagskväll är den perfekta sysselsättningen enligt mig
(iallafall istället för tv-tittning)
.....vi har grundat med marshmallowsgrillning i kakelugnen först!


(Vitt i all ära men det är ju så galet vitt bara....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!