tisdag 13 november 2012

"Jag har alldeles för många saker....




och här är en sak till".....

i hemmet, liksom i min hjärna sker en 
kontraproduktiv verksamhet
jag vill skapa ordning och lugn
samtidigt som jag hela tiden 
skapar nya kaos och eventuella projekt
som i sin tur skapar stress

I detta nu har jag ett antal ofärdiga secondhand projekt
som fyller upp vårt hus
ett antal fina gamla lampor som ska göras iordning
hyllor som inte har någon väggplats
en hoper med stolar som fyller källaren 

Jag borde ha totalt "skäp"- förbud nu
annars blir man väl 
en sådan där gammal tant
som sitter i sitt överbelamrade hus med 14 katter
och bara mina kära retrolampor att krama...

Senaste fynd var denna teakhylla
fin och så
men har ingen given plats...







4 kommentarer:

  1. *skrattar..känner verkligen igen mig ....

    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Lite så har jag det i mitt gästrum, hehe, platsen för mina fynd.

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  3. Ha ha ;-) men det är ju sååå kul att samla på sig av saker som andra ser som skräp och man själv ser som ett kul projekt. Tyvärr har dygnet bara 24 timar så jag har precis sålt av en masa fynd/ Skräp på blocket som inte lockar längre. Så nu finns det plats för nytt skräp som kanske kan passa in vårt nya halvtomma hus, ja det ekar ju nästan så dags för en loppisrunda :-)

    Ha en fin kväll / Sabina

    SvaraRadera
  4. känner igen mig... men har insett att det inte är mig det är fel på utan huset som är för litet :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!