tisdag 6 november 2012

Superduperkul......




Idag fick jag jobba hemifrån en stund
och leka fotograf
så trevligt och härligt det var

idag var det min dotter
som skulle gå upp och ned
och upp och ned 
för vår trapp

Skulle ha en närbild på ett par ben som går upp för en trapp
till en broschyr....


Jag skulle kunna vänja mig vid detta
tänk att få jobba med en hobby
Superduperkul
 skulle det vara

...och en ny dyr kamera skulle behövas....
...och en assistent naturligtvis....
...och en massa egen tid att planera upp....


Nu ska jag krypa ned under täcket i min plyschiga pyjamas och somna till
en "fantastisk film" (makens ord) som han nu ska försöka visa mig för tredje kvällen i rad...





4 kommentarer:

  1. Låter som ett riktigt roligt uppdrag och jag tokgillar ditt GULA skåp. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, inte för att det kanske var så märkvärdigt egentligen men man är ju inte van att få fotouppdrag direkt...så kul var det!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Attans vad roligt!! Vilket drömjobb... tycker absolut fotografen ska slå till på fler liknande jobb! :))

    Njuter just nu av den ljuvliga blå/turkosa färgen "Vicks blå" ;)

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  4. Låter som ett riktigt drömjobb.

    Måste bara säga att din gula byrå/skåp är så cool! Dog en smula när jag såg den.

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!