lördag 29 december 2012

När man vill göra myslördag....



Myser denna lördagsmorgon med frukost framför brasan
och springer runt i denna ursöta tigerpyjamas
(från Åhléns)
så man inte vill byta kläder på honom idag...

Nu ska vi fortsätta vår sorteringen och organisering av garderober
och förhoppningsvis få mer ordning
och slänga, slänga, slänga.....
De två senaste dagarna har vi mest dragit ut allt från garderober
så nu är det rörigare än någonsin här hemma
Det gäller att man orkar med att slutföra det man påbörjat bara

Nu vill jag hest sitta och spela spel med dottern
och lyssna på vinterpratare Morgan Alling 
som är precis ett sådant vuxet barn som jag träffar i mitt jobb...

1 kommentar:

  1. Skönt med slappardagar! Jag har inte ens dragit igång nåt projekt denna ledighet men imon får det bli storstädning ;)
    Så söt kille i pyjamasen. Kram Suss

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!