lördag 2 mars 2013

Spira och Mairo tyg


Jag nya kuddar av Spira och Mairotyg idag
när jag kom ned till vardagsrummet igen
hade de två yngsta lagt alla mina finkuddar på golvet i en rad och hade någon sorts lek
hjälp, har jag så många kuddar redan, tänkte jag.
Då gick den äldre dottern och räknade alla kuddar i huset
det blev hela 41 st!!!

Dessa tyger kommer från Spira och det rosa är "Mademoiselle" från Mairo.
Jag ska göra kuddar till barnens rum är tanken.
Designtyger är ju inga billiga saker ack, nej, men en meter av varje fick följa hem från
som nu även har en webbshop
De har alla fina nya svenska designers tyger som till exempel Lisa Bengtsson "Tillsammans" m.m
och fina inredningssaker från Ferm living och By nord
tyvärr är det bara en bråkdel som finns på shoppen men ändå.....

Vi kunde alla enas om, barnen och jag, att det vore ljuvligt att sova i dessa lakan
By Nord
By Nord



1 kommentar:

  1. Wow, där liggar man i lä. Jag gillar kuddar! Fina tyger du visar, tack för tips. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!