tisdag 17 juni 2014

Vår nya bloggare.....



in action....


Nu när sommarlovet är här
så har stora tjejen bestämt sig för att blogga
och jag instruerar henne hur man laddar över bilder och skapar inlägg
hon tycker det är superkul och jag tycker det är minst lika roligt
att vi har ett gemensamt intresse
så därför bakade vi igår hjärtbullar som hon kunde visa upp
då hennes blogg heter Bullen!

Säga vad man vill om barn som bloggar men det är kreativt, då hon ju övar på att skriva och uttrycka sig och utvecklar sin förmåga att ta kort.
Så jag tycker det är ett bra "sitta vid datorn" nöje!



1 kommentar:

  1. Ja, men verkligen! Det finns ju massa dom kan lära sig och utveckla av sitta framför datorn. Bara det blir en paus då och då. :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!