fredag 1 augusti 2014

När man har fyra barn.....




(den trevliga utsikten jag har bakom ryggen när jag målat)



Så får man liksom passa på att bara köra
Det blir aldrig en lämplig tid för att hinna måla på tre fritidshus egentligen
men med några minuter nu och då så går det ändå framåt

Och när vi inte är i sommartorpet utan hemma så har vi börjat att renovera det gamla garaget och målar även där med underbara falu rödfärg.
Jag är duktig på att påbörja projekt konstaterade vi härom dagen.

Full rulle är det 
och idag har vi fyra extra grannbarn här 
medan vi samtidigt målar
och i skrivandets stund så hänger ett gäng småflickor över datorn och väntar på att få ansiktsmålning av mig....


2 kommentarer:

  1. Ojojoj...du vet att du lever...men barnen är vår käraste skatt och de växer upp alldeles för snabbt:(Härligt att du ändå får till några minuter då och då till renoveringarna. Bra att inte ha för stora krav utan ta dagen liksom som den kommer:)Kram Maria

    SvaraRadera

  2. Längesedan jag kikade runt på din fina blogg nu! Hoppas du haft en fin sommar! Vi ses snart igen ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!