måndag 30 januari 2012

DÖRREN

Ett nytt evighetsprojekt är på väg att avslutas. Den där trasiga dörren som under fyra år smyckat vårt sovrum. Igår togs den äntligen ned och masonitskivan som dolt den vackra spegeldörren drogs bort. Bakom den dolde sig denna skönhet. Tanken var ju att den skulle målas som alla de andra dörrar vi tagit fram......men å så fin den var helt trären! En annan sak att väga in är ju att om jag inte behöver måla den så är ju projektet färdigt nu......


Hade vånda tidigare idag. Skulle ringa chefen och höra om det är ok att jag inte kommer i april och hoppar till annat jobb. Inte det roligaste samtalet att göra. Jag valde mellan att a) förbereda mig tills jag är supernervös och helt enkelt inte hinner ringa. b) bara helt enkelt slå numret innan man är redo så att man liksom överraskar sig själv. 
Jag gjorde det senare alternativet......

1 kommentar:

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!