torsdag 2 februari 2012

Finaste gästerna!

Alldeles speciellt fina gäster har jag på besök idag. Oj, vad roligt det är men toknervös var jag innan. Jag har sovit tre timmar i natt och då drömde jag mest om bumlinglampor och kuddar. Livrädd att de skulle kom in och säga att här kan vi inte fota och vända i dörren. Igår städade och städare vi och sedan fick barnen höra "Rör ingenting , titta på TV istället"....
Det tar tiiiiid att tokstäda ett helt hem. Mina händer är trasiga efter allt skurande och fejande. Vi var färdiga runt tre snåret i natt.
(Jag vet inte om vi ska avslöja när på dygnet denna tv-ram kom till....men maken ville absolut hinna med detta!)


Sedan kom de Lina fotograf och Johanna stylist och så roligt att hänga med dem idag!!!!!
(Vi leker i barnens sovrum medan fotografen tar kort!)

Det känns så overkligt då man under så många år känt att ens hem aldrig blir färdigt och man lever i en ständig renoveringskaos! Att det sedan kommer några som ser det vackra med nya ögon är en mycket trevlig bekräftelse på all slit och tid vi lagt ned!

Nu får vi otåligt vänta på de riktiga bilderna.....

4 kommentarer:

  1. Wow, vad spännande! Du måste meddela när bilderna finns tryckta någonstans...! :) kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Gud vad fint ni bor! Och den där ramen på TV:n var ju en riktig höjdare, skitsnyggt!

    Så kul att trilla in på din blogg (genom Fabriken), hit kommer jag tillbaka och jag la genast till mig som följare.

    SvaraRadera
  3. Ujuj vad fint! Och Lina och Johanna är GRYMMA - bilderna kommer att bli toppen!
    Superfint hem har ni, lyllosar!
    Kram Frida

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!