tisdag 24 januari 2012

Målning och eljobb!


Bråda tider, efter att ha satt upp hyllor och piffat i nya barnrummet tittade jag mig omkring och tänkte, nja, kanske skulle ha en annan färg ändå på väggarna......sagt och gjort började måla om den mörklila (fina dyyyra tapeten) till vitt. Skär lite i bröstet för fin var den men passade inte ett lekrum/barnrum. Problem: det krävs ett antal omgångar för att täcka den mörka tapeten.....efter FEM omgångar är jag beredd att ge upp.Skita i att man anar något mörkare under...eller måla ett varv till det är frågan......varför sluta nu när man redan lagt ned så mycket tid och slit på detta......


En annan stor händelse är att idag kom HAN, mannen jag längtat efter i 4 år! Elkillen alltså. Fantastiskt! Alla dessa lampor som aldrig kan lysa i vårat hem och sladdar som inte har någon kontakt. Underskatta inte möjligheten att tända en taklampa, fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!