tisdag 13 mars 2012

"GRÖNT I INREDNINGEN"



Uppdraget hos Mrs Hardy är "GRÖNT i inredningen". Jag har aldrig varit någon grönfantast. Faktiskt en av de färger jag använt mig minst av tills det var dags att inreda de minsta barnens rum och jag ville ha en glad och könsneutral färg. Jag har alltid vågat mer färg när det kommer till tyger och barnens  väskor och kläder.
Sedan var det bara att söka med ljus och lykta efter en grön bumling. Åh, så glad jag blev när den dök upp på blocket fyra dagar innan vårt hem skulle fotograferas. En vänlg man skickade bumlingen med raketfart så den hann upp.....och den är en riktig läckerbit!


Sedan dess har det adderats med lite olika gröna accenter bla en illustration i gröna retrotapeter.

2 kommentarer:

  1. gillar verkligen ert lekrum! =)
    och grönt är väl skönt eller hur!?
    tycker mycket om din fina trädtavla!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!

      Kul at höra från dig igen, började sakna dina härliga kommentarer!

      Radera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!