torsdag 6 december 2012

Galet vilket papperspyssel....




Nu är det julstämning på hög nivå
jag har fastnat med papperspyssel så fingrarna blöder

Jag gav mig på att bygga 24 askar till en adventskalender
och satsade på utsidan men har inga saker inuti
istället ligger det söta hälsningar med aktivitetsförslag i askarna
enkelt och kul tänkte jag
men käre tid vilken tid det tagit att göra i ordning själva paketen....

jag får göra några i taget
försöker också komma på lagom trevliga och enkla aktiviteter för hela familjen...

medan jag viker och viker några till askar
mumsar jag på en supergod choklad-pepparkaksmuffins.
Låter lite annorlunda men pepparkakskryddornas smak till chokladen blir en bra twist.

4 kommentarer:

  1. Så fina små paket. Men jisses vad duktig du är på att baka.. Ser jättegoda ut:)))

    SvaraRadera
  2. Hur har du gjort den fina cupcaken? Är snöflingan gjord i marsipan eller vad är hemligheten, den var så fin!

    SvaraRadera
  3. Så tjusiga paket! Och fiffigt, låter minst lika spännande med aktivitetsförslag tycker jag=)

    SvaraRadera
  4. Åå vilka superfina paket! Här slås det in klappar för fullt, mysigt värre:) Ha en bra dag! Kram Emma

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!