söndag 8 december 2013

ANDRA ADVENT








och hon klär upp sig och speglar sig för att göra sig fin för kalas
och ganska noga med sitt utseende 
då hon först tyckte att jag skulle locka hennes hår men sedan var hon inte alls nöjd och kammade ut det
och bara finaste finklänningen dög….

Blir allt lite avundsjuk på dessa mysiga femårskalas hon får gå på
Själv har jag med mig lite jobb hem att sätta tänderna i när barnen roar sig med annat….
tycker jag är värt att smyga med sig twistpåsen i alla fall, 
när man nu måste sitta med jobb på en söndagskväll...

4 kommentarer:

  1. En söt liten prinsessa. Tänk fem år ...finaste klänningen och kalas.
    Det var tider det.
    Ha det nu fint i nya veckan. Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara kort! Jag smälter...

    SvaraRadera
  3. The biggest reason, in my mind, is the sound of the game hermes replica. The full complement of voice-overs and sound effects is in the game and works really well. Everything is very detailed and sounds perfect. But really the musical prada handbags score is the best part. Some of the music in the game is absolutely haunting. You truly feel like you are part of something bigger, part of the war for freedom rolex replica, you remember those who have given your lives. Rarely, if ever, does a videogame invoke this kind of emotion in me. The musical score turns an average first-person shooter replica chanel into one of the best PlayStation 2 games to date.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!