fredag 6 december 2013

Vi firar födelsedagar och har prinsesskalas...


När man är 5 år och har sitt första riktiga kalas då var det givet för vår fröken att
ha prinsesstema
och den specifika beställningen var prinsesstårtor med små kronor på
jag var tveksam eftersom jag vet att 5-åringar helst bara vill ha glass och maränger så är de nöjda
men okej då tänkte jag…man fyller ju bara 5 år en gång i livet……




Att göra mini prinsesstårtor är fasligt omständligt och tar ju betydligt längre tid än att göra en stor…
stod faktiskt i två timmar och bakade 25 st, men söta blev de förstås!

Sedan var det ju det där med att få femåringarna att vilja äta dem….

Ha en snöig och härlig fredag!

3 kommentarer:

  1. Jag är ingen tårtfantast i vanliga fall men de här små kreationerna var så sjuuuuukt goda! Hur bär du dig åt kvinna?

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt söta! Jag skulle gärna ha de där tårtorna på mitt kalas oavsett ålder :-)

    SvaraRadera
  3. FRONTLINE is a fantastic game because of its heart. While the gucci replica D-Day mission leaves much to be desired, once you get into the rest of the game, every experience is very fulfilling. You are ready to kill more Nazi scum, you are ready to sneak into the docks, and you are ready to be a hero. The game plays out like a great chanel replica war movie and each mission has you begging for more. It's hard to put the game down because it plays very well and the story is very hermes outlet compelling.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!