söndag 24 augusti 2014

Bara en vecka sedan....

För bara en dryg vecka sedan satt jag alltså här
i solskenet på Gotland
Det känns otroligt att det inte är längre sedan jag satt och svettades i växthuset
efter en utsökt lunch


och medan jag och flickorna var inne i den fina gårdbutiken i en timme så
vilade de andra ute i trädgården....

...av allt det fina var jag bara tvungen att släpa med mig världens tyngsta ( och dyraste) klädhängare i järn som ska pryda vår nya hall....


Nu tillbaka till verkligheten denna något regniga söndag
med en hel familj som är förkylda 
så nu ska jag försöka muntra upp alla genom att bjuda på något gott tänker jag!


3 kommentarer:

  1. Vilket härligt ställe, längtar så till Gotland :-)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt ställe! Vill alltid tillbaka till Gotland! Och klädhängaren ser tjusig ut!

    SvaraRadera
  3. Åh. Jag har aldrig varit på Gotland. Men nästa år har jag redan ett boende på gång och jag ska definitivt besöka detta så ombloggade ställe:)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när ni skriver till mig!!!